Jump to content


MOVING

The forum has been moved to a new server.

Please visit QuakerParrotForum.com

and register there to participate in our community.

 

We will do our best to maintain these archives so that you can still search and find answers to your Quaker questions!


Photo

Majj?


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Quincy's Slave

Quincy's Slave

    Adv Member

  • Members
  • 7,715 posts
  • Gender:Female
  • Location:Vancouver BC
  • Country:Canada

Posted 23 October 2006 - 11:11 PM

Only if you have time, I can't let Uncle Zippy down laugh.gif

#2 Majj

Majj

    Marion aka Majj

  • Members
  • 13,109 posts
  • Gender:Male
  • Location:Australia East Coast
  • Country:Australia

Posted 24 October 2006 - 12:49 AM

Sure Can , I have noticed U.Z`s comments a few times if I lived closer I would pay him a visit and get him blinking ... laugh.gif cheeky bugger laugh.gif Back in a sec. will do it RIGHT NOW...

Here you go ...and heres winking at u Uncle Zippy..

#3 Sandi Kiwis Mom

Sandi Kiwis Mom

    "Love Me...Love My Fids!!!!

  • Forum Manager
  • 20,884 posts
  • Gender:Female
  • Location:Deland, FL
  • Country:USA

Posted 24 October 2006 - 01:02 AM

LOL @ Catherine
We will get all these birds on the forum blinking for UZ laugh.gif

#4 Majj

Majj

    Marion aka Majj

  • Members
  • 13,109 posts
  • Gender:Male
  • Location:Australia East Coast
  • Country:Australia

Posted 24 October 2006 - 08:54 PM

I see you found it ..lol so what about that uncle zippy .. laugh.gif

#5 BYEBYE

BYEBYE

    Adv Member

  • Members
  • 1,720 posts

Posted 27 October 2006 - 08:12 AM

I still don't know why I can't get blinking Mkh in my avatar!

#6 Majj

Majj

    Marion aka Majj

  • Members
  • 13,109 posts
  • Gender:Male
  • Location:Australia East Coast
  • Country:Australia

Posted 27 October 2006 - 08:42 AM

Kay its loaded on as a J`peg not the gif formate ...is it saved as a gif (blinkie avatar) on your computer..??? :huh:if you right click on it and go to properties it says J`peg ..it has to be in gif formate to move..
here is is again in gif formate see if it will save as a blinkie on your computer now right click on it and save to a folder on your computer then try to load it in your avatar section again..Good Luck..Here I also made your original siggy Blink too.. smile.gif

#7 Majj

Majj

    Marion aka Majj

  • Members
  • 13,109 posts
  • Gender:Male
  • Location:Australia East Coast
  • Country:Australia

Posted 27 October 2006 - 07:21 PM

still no luck with the avatar..??? sad.gif

#8 BYEBYE

BYEBYE

    Adv Member

  • Members
  • 1,720 posts

Posted 28 October 2006 - 09:21 AM

Nope, asked hubby and he has no clue. I'm stumped LOL! Maybe I need an animated program on my computer? When I save it as a gif. it saves it as a still picture.
-EDIT-
WAIT!!!!!!!!!! I did it!!!!!!!! I deleted the ones I saved from my computer and deleted the avatar and restarted the computer and redid everything and LOOKIE!!!! It's blinking!!!!!! YAY!!!!!!!!

#9 Majj

Majj

    Marion aka Majj

  • Members
  • 13,109 posts
  • Gender:Male
  • Location:Australia East Coast
  • Country:Australia

Posted 28 October 2006 - 04:57 PM

YEAH !!!! I am glad your figured it out even if by accident dang computers have a mind of their own don`t they .. laugh.gif
Uncle Zippy will be soooooooooo happy to see another Blinking avatar/siggy.. rolleyes.gif laugh.gif